5 فروشنده برتر کولرگازی ال جی - تاپ فروش
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
5 فروشنده برتر کولرگازی ال جی - تاپ فروش
نوشته شده در چهار شنبه 14 آبان 1399
بازدید : 112
نویسنده : Pigeon

نحوه عملکرد کولرگازی ال جی

کولرگازی ال جی به ندرت از آب در ساختار خود استفاده می‌کند. عموماً مبردهای گازی شکل برای خنک کردن هوای محیط توسط این نوع تجهیزات تهویه مطبوع استفاده می‌شوند. به طور کلی، سیستم‌های تهویه مطبوع ال جی دارای تجهیزاتی مانند کمپرسور، کندانسور، اواپراتور و شیرهای فشار شکن هستند. کمپرسور مایع مبرد را در چرخه فشرده می‌کند و آن را به بخار تبدیل می‌کند و آن را به کندانسور می‌فرستد. مبرد در کندانسور گرمای خود را از دست می‌دهد و وارد شیر فشار شکن می‌شود. در یک شیر فشار شکن، فشار مبرد بسیار کاهش یافته و مایع می‌شود. مبرد در چنین شرایطی وارد تبخیر کننده می‌شود. مبرد با کمترین حرارت تبخیر می‌شود و دوباره وارد کمپرسور می‌شود.

نحوه عملکرد کولر آبی معمولی

به طور کلی، کولرهای آبی برای نشان دادن بهترین عملکرد در آب و هوای خشک و بیابانی و رطوبت 35٪ طراحی شده‌اند. زیرا این نوع تجهیزات تهویه مطبوع علاوه بر کاهش دمای محیط، مقداری بخار آب را نیز در این مجموعه وارد می‌کند. بنابراین استفاده از آنها در محیط‌های مرطوب توصیه نمی‌شود.

در ساختار این دسته از تجهیزات تهویه مطبوع، تعدادی از فن‌ها نصب شده‌اند که هوا را از خارج به سیستم تهویه مطبوع می‌کشاند و آن را از طریق مجاری‌های نصب شده به فضای مورد نظر می‌فرستد. به یاد داشته باشید که هوا هنگام ورود به سیستم تهویه مطبوع، گرمای خود را به قطرات آب موجود در پوشال‌های کولر آبی می‌دهد و خنک می‌شود.

معایب استفاده از کولر آبی معمولی

کولرهای آبی معمولی سیستم کنترلی ندارند و هنگام روشن بودن انرژی قابل توجهی مصرف می‌کنند. این سیستم‌های تهویه مطبوع همیشه هوای خنک را به یکباره وارد محیط خانه می‌کنند و فوراً محیط داخلی خانه‌ها را خنک می‌کنند. همانطور که گفته شد کولرهای آبی برخلاف سیستمهای تهویه مطبوع LG از مایعات آب به عنوان خنک کننده استفاده می‌کنند. به همین دلیل، آن‌ها مقدار زیادی آب مصرف می‌کنند. بنابراین، عموم کارشناسان سایت مرجع در شرایط کم آبی کشور این تهویه هوا را توصیه نمی‌کنند. از دیگر معایب کولرهای آبی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• ورود هوا به دلیل الاینده‌ها به محیط‌های داخلی

• تعمیر و تعویض قطعات داخلی و خارجی و در نهایت سرویس تهویه هوا برای مدت زمان کوتاه

• خوردگی قطعات بدنه

• مناسب فقط برای هوای خشک

• راندمان بسیار پایین

مزایای استفاده از کولرگازی ال جی

دارای فیلترهای تصفیه کننده هوا

وجود این قطعات در کولر گازی ال جی باعث می‌شود هوای تمیز و همیشه عاری از هرگونه میکروب و الودگی وارد فضای داخلی منازل شود.

بهینه در مصرف انرژی

به طور کلی، در ساختار کولر گازی LG، کیت اینورتر الکترونیکی در نظر گرفته شده است. این کیت در اینجا باعث می‌شود تهویه هوا انرژی بسیار کمتری مصرف کند.

بازدهی بسیار بالا

کولر گازی ال جی به گونه‌ای طراحی شده است که در ازای مصرف کم انرژی، دمای محیط را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد و همین امر باعث افزایش راندمان محصولات تهویه مطبوع این مارک محبوب شده است.

استفاده از مبردهای گازی به جای آب

همانطور که گفته شد تهویه هوای ال جی برای خنک کردن هوای ورودی به محیط از مبردهای گازی استفاده می‌کند. استفاده از این مبردها علاوه بر صرفه جویی قابل توجه در مصرف آب، گرمای بیشتری را نیز از هوای محیط خارج کرده و دمای محیط را کاهش می‌دهد.



:: موضوعات مرتبط: عمومی , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: